با موافقت دولت؛

بزرگترین کنگره بین‌المللی آبى در ایران برگزار می‌شود

یزدفردا :بیست و یکمین گردهمایی بین‌المللی آبیاری و زهکشی و هشتمین گردهمایی بین‌المللی آبیاری میکرو و شصت و دومین اجلاس سالانه IEC از 23 مهرماه تا 1 آبان ماه سال جاری توسط وزارت نیرو در تهران برگزار می شود.

دولت در راستای استفاده حداکثر از تجارب بین‌المللی در صنعت آب و برق و تعامل بیشتر با متخصصان این صنعت در دنیا، با برگزاری بیست و یکمین گردهمایی بین‌المللی آبیاری و زهکشی، هشتمین گردهمایی بین‌المللی آبیاری میکرو و شصت و دومین اجلاس سالانه IEC موافقت کرد.

به گزارش یزدفردا بنا براعلام  دولت، هیئت وزیران بنا به پیشنهاد وزارت نیرو و به استناد تبصره(3) ماده(1) قانون نحوه اعمال نظارت بر کاهش هزینه‌های غیرضرور و جلوگیری از تجمل‌گرایی – مصوب 1370- با برگزاری بیست و یکمین گردهمایی بین‌المللی آبیاری و زهکشی و هشتمین گردهمایی بین‌المللی آبیاری میکرو و شصت و دومین اجلاس سالانه IEC توسط وزارت نیرو موافقت کرد.

بر این اساس، بیست و یکمین گردهمایی بین‌المللی آبیاری و زهکشی و هشتمین گردهمایی بین‌المللی آبیاری میکرو و شصت و دومین اجلاس سالانه IEC از 23 مهرماه تا 1 آبان ماه سال جاری توسط وزارت نیرو در تهران برگزار می شود.

هدف از برگزاری این همایش، استفاده حداکثر از تجارب بین‌المللی در صنعت آب و برق و تعامل بیشتر با متخصصان بنام این صنعت در دنیاست.

این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس‌جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

یادآور می شود، این گردهمایی‌، بزرگترین رخداد بین‌المللی آبی طی سه دهه گذشته در ایران محسوب می‌شود که با حضور 400 متخصص خارجی از بیش از 50 کشور جهان برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا